Поширені запитання

Ми слухаємо - і ось відповіді на ваші найчастіші питання.


Замовлення онлайн

Як зробити замовлення?

Покупки на interkids.ua – це просто та безпечно! Щоб розмістити онлайн-замовлення, потрібно виконати лише кілька кроків:


Виберіть товар, який потрібно придбати, а потім натисніть кнопку «Купити» або «Купити в 1 клік» або на сторінці швидкого перегляду, або на сторінці відомостей про продукт. Потім ви можете продовжити покупки або перейти безпосередньо до оформлення замовлення.


Коли ви закінчите робити покупки, натисніть на кошик у верхньому правому кутку сторінки і дотримуйтесь підказок, щоб оформити замовлення.


Ви отримаєте електронного листа з підтвердженням вашого замовлення, в якому буде вказано номер вашого замовлення.


Якщо ви волієте робити замовлення за телефоном, дзвоніть нам за телефоном +38(095)-177-03-10 (безкоштовно) з 8:00 до 18:00 щоденно (крім свят).


Ми залишаємо за собою право забороняти або обмежувати продажі дилерам та дистриб'юторам.


Як я можу перевірити статус замовлення?

Якщо ви створили обліковий запис на interkids.ua, ви можете увійти до особистого кабінету, щоб перевірити статус замовлення.


Якщо у вас немає облікового запису, ви можете зателефонувати до служби підтримки клієнтів за телефоном +38(095)177-03-10 (безкоштовно) з 8:00 до 16:00 щоденно (крім свят) та повідомити номер вашого замовлення.


Як тільки ваше замовлення буде відправлено, ви отримаєте повідомлення про доставку, що включає інформацію для відстеження. Використовуючи цю інформацію, ви можете відстежувати свій вантаж через перевізника.


Як я можу сплатити своє замовлення?

Онлайн оплата LiqPay або Приват24,Безготівковий розрахунок,Покладений платіж.Докладніше тут


Як швидко буде оброблено моє замовлення?

Усі замовлення, отримані до 12:00 з понеділка по п'ятницю з вибраним варіантом доставки, обробляються того ж робочого дня після підтвердження замовлення.


Замовлення, розміщені після 12:00 або у вихідні дні, обробляються на наступний робочий день. Зверніть увагу, що в деяких випадках, наприклад під час свят, час обробки може трохи затримуватися.


Ваш бізнес важливий для нас, і ми докладаємо всіх зусиль, щоб обробити ваше замовлення якнайшвидше.


Як я дізнаюся, що покупки є безпечними?

Interkids.ua серйозно ставиться до вашої безпеки. Ми реалізуємо безліч рівнів безпеки для захисту вашої безпеки та конфіденційності.


На нашому сайті вжито заходів безпеки для захисту від втрати, неправильного використання та зміни інформації, яка знаходиться під нашим контролем.


Всі передачі, що містять інформацію, що дозволяє встановити особистість, захищені за допомогою стандартної технології шифрування протоколу SSL (рівень захищених сокетів) для захисту від втрати інформації та забезпечення безпечної та надійної взаємодії. % безпечної.Повну інформацію про заходи безпеки дивіться в Умовах угоди


Навіщо буде використовуватися моя особиста інформація?

Коли ви реєструєтеся, ми збираємо ваше ім'я, поштову адресу, номер телефону та адресу електронної пошти.


Ця інформація використовується для відповіді на ваші запити, зв'язки з вами при необхідності і, якщо ви хочете, для надсилання вам електронних листів або листів про розпродаж, рекламні акції та інші спеціальні заходи.


Ознайомтеся з Умовою угоди. для повної інформації.


У мене є коментар чи ідея для сайту. З ким мені зв'язатися?

Ми робимо все можливе, щоб ваш досвід роботи на interkids.ua робив ваше життя трохи простіше, і ми вітаємо ваші коментарі, відгуки та ідеї.


Будь ласка, зв'яжіться зі службою підтримки клієнтів за телефоном +38(095)177-03-10 (безкоштовно) з 8:00 до 17:00 щоденно (крім свят) або напишіть нам на електронну пошту.


У мене проблеми із розміщенням замовлення. Я дотримуюсь підказок, але схоже, що сайт не працює. З ким мені зв'язатися?

Якщо у вас виникнуть якісь технічні труднощі на нашому веб-сайті, зв'яжіться з нами за телефоном +38(095)177-03-10 (безкоштовно) з 8:00 до 23:00 щоденно (крім святкових днів).


Я клацнув посилання на сторінку, але я отримав повідомлення «Сторінку не знайдено». Що трапилося?

Швидше за все, все гаразд. Усі сторінки веб-сайту можуть бути змінені, тому URL-адреса може бути застарілою або посилання може бути неправильним.


Зміни відбуваються частіше зі сторінками продуктів, оскільки ми оновлюємо продажі та додаємо нові продукти. Якщо ви шукаєте конкретний продукт, використовуйте нашу сторінку пошуку або завітайте на головну сторінку interkids.ua.


Я не зміг завершити процес оформлення замовлення. Що я маю робити?

Якщо ви правильно ввели всю інформацію та не можете завершити процес оформлення замовлення, нам може знадобитися додаткова інформація для перевірки безпеки.


Будь ласка, зателефонуйте нам за телефоном +38(095)177-03-10 (безкоштовно) щодня з 8 до 00 години (крім святкових днів), щоб перевірити вашу інформацію, і ми зможемо обробити ваше замовлення.


Я хочу зробити замовлення за телефоном. За яким номером мені зателефонувати?

Якщо ви волієте робити замовлення за телефоном, зателефонуйте нам за номером +38(095)177-03-10 (безкоштовно) з 8:00 до 18:00 щоденно (крім свят), і наші знаючі та дружні представники служби підтримки клієнтів допоможуть вам .


Загальні питання щодо продукту

Шукаю подарунок. Що ви рекомендуєте?

Завітайте до нашого магазину interkids.ua, щоб знайти чудові ідеї для подарунків мамам та малюкам.


Ми працюємо над тим, щоб зробити подарунки для всіх ваших особливих випадків простіше і завжди готові допомогти.


Якщо вам потрібна додаткова допомога чи рекомендації, зателефонуйте нам за номером +38(095)177-03-10 (безкоштовно) з 8:00 до 17:00 щодня (крім свят), щоб отримати допомогу від наших дружніх та знаючих представників служби підтримки клієнтів.


Як знайти необхідний розмір? Продукти бувають маленькими/великими?

Одяг ТМ Interkids відповідає розміру. Щоб кожен раз бути впевненим, що ви замовляєте потрібний розмір, будь ласка, ознайомтеся з нашими спрощеними таблицями розмірів для отримання технічних характеристик, які включають параметри зростання та віку кожного розміру.


Чому бирки на одязі наказують мені «прати перед носінням»?

Одяг упаковується у захисну поліетиленову плівку та транспортується у ящиках.


Якщо одяг у магазині, він вішається у громадському місці, де його беруть на руки та іноді приміряють.


Просто в якості запобіжного заходу рекомендується випрати одяг, щоб він був свіжим для вашої дитини.


Доступність продукту

Як часто в Інтернет-магазині з'являються нові товари?

Ми часто додаємо товари до нашого інтернет-магазину, а також пропонуємо нові розпродажі та рекламні акції, тому частіше перевіряйте наші вигідні пропозиції.


Де я можу купити TM Interkids?

Крім нашого сайту електронної комерції interkids.ua наші продукти також продаються в багатьох магазинах України.


Служби доставки

Моє замовлення втрачено. Що я маю робити?

Зв'яжіться з нами за телефоном +38(095)177-03-10 (безкоштовно) та ми проведемо ретельний огляд вашого замовлення з транспортною компанією.


Моє замовлення прибуло пошкодженим. З ким мені зв'язатися?

Якщо вміст вашого замовлення був пошкоджений під час транспортування, зв'яжіться з нами за телефоном +38(095)177-03-10 (безкоштовно) з 8:00 до 18:00 щоденно (крім свят), щоб повідомити про пошкодження вантажу.


Просимо вибачення за можливі незручності.


Ми хочемо, щоб ваш досвід роботи з Interkids.ua зробив ваше життя трохи простіше і зробимо все можливе, щоб виправити ситуацію якнайшвидше.


У моїй посилці забракло товару. З ким мені зв'язатися?

Можливо, ваше постачання було розділено залежно від наявності товару, і що відсутні товари будуть відправлені, коли вони стануть доступними.


Підтвердження відправки буде включати список всіх продуктів, включених на ваше замовлення.


Щоб відстежувати своє замовлення, використовуйте вашу історію замовлень. Зв'яжіться з нами за телефоном +38(095)177-03-10 (безкоштовно) , щоб повідомити про неповну доставку, і ми перевіримо статус ваших товарів, що бракують.


Просимо вибачення за можливі незручності. Ми робимо все можливе, щоб ваш досвід роботи на interkids.ua зробив ваше життя трохи простіше і зробимо все можливе, щоб виправити ситуацію якнайшвидше.


Ви здійснюєте міжнародну доставку?

ТМ Інтеркідс доставляється до багатьох країн світу. Зв'яжіться з нами +38(095)177-03-10 (безкоштовно), щоб дізнатися більше.


Ціноутворення

Що таке РРЦ?

РРЦ – це рекомендована виробником роздрібна ціна, за якою ми пропонуємо спочатку продавати наші колекції.


Ми вказуємо рекомендовану виробником роздрібну ціну для наших продуктів, які ми продаємо оптом і які продаються через наших оптових партнерів.


Наші оптові партнери можуть використати нашу рекомендовану виробником роздрібну ціну або встановити іншу відпускну ціну.


Як правило, ми представляємо наші колекції на нашому веб-сайті РРЦ. Оскільки РРЦ - рекомендована ціна, фактичні продажі можуть бути здійснені за рекомендованою ціною в будь-якій певній галузі або в усіх областях.


Ціни можуть відрізнятися залежно від каналу або розташування.


Повернення товару

Мене зовсім не влаштовують мої неношені товари. Що я маю робити?

Ваше задоволення має першочергове значення для нас, і ми робимо все можливе, щоб ваш досвід роботи на interkids.ua робив ваше життя трохи простіше.


Для зручності ви можете повернути або обміняти товари, придбані через Інтернет протягом 14 днів.

icon_whatsapp WhatsApp icon_teleg Telegram icon_viber Viber icon_email Написати на пошту icon_callback Замовити дзвінок